Není to dávno, co mu Stoner předával motocykl, který byl ve vítězné formě. Sice Stoner vyhrál v posledním roce u Ducati jen tři závody, ale všechny během posledních šesti. Prostě mu trvalo delší čas než obvykle k vyladění motorky. Nicméně platí, Rossimu předával stroj schopný vítězit. To nikdo nemůže popřít, v MS se nic nedává zadarmo a vítězství teprve.
A pak nám začala telenovela "Rossi ladí Ducati". Co vše bylo na motorce špatně? Všechno :))) "Rám", předek, zadek, gumy, reakce motoru, výkon motoru, řazení, poloha jezdce, vyvážení a zase rám. A letos znovu rám, gumy, reakce motoru, konstrukce motoru. A u toho se zastavím, protože to je poslední věc, kterou nedostal a asi ani nedostane. Ono lidem u Ducati už zřejmě došlo, že Rossi je za zenitem a jen si vymýšlí a motor s menším sevřením válců určitě nebude. Je to totiž velmi nákladné, Ducati už docházejí dukáty a každému s jen trochou selského rozumu dojde, že to nemůže znamenat žádný zásadní rozdíl. Yamaha vyhrává s "turistickým" řadovým čtyřválcem a Honda vyhrává s V4 72°. Naprosto odlišné motory a oba vyhrávají. Ale náš doktor si našel problém u motoru Ducati s V4 90°. Typ motoru, který ve své dvouválcové superbikové verzi vyhrává odjakživa. Pro zajímavost hlavním rozdílem mezi verzi Zero a současnou tovární verzí je natočení motoru o 30° dozadu. Zase nápad profesora. Pomohlo to něčemu? NE!
Nepomůže totiž nic. Jedině, že by zpět koupili nejlepšího jezdce. Stonera.
PS: Prý Ducati má koupit Audi. Rossíci si už myslí, že to bude záchrana. První, co by šetřivý Němci udělali, by byla výpověď pro Maestra. Nejdražší jezdec nemůže jezdit poslední a ještě kritizovat...
Nepomůže totiž nic. Jedině, že by zpět koupili nejlepšího jezdce. Stonera.
PS: Prý Ducati má koupit Audi. Rossíci si už myslí, že to bude záchrana. První, co by šetřivý Němci udělali, by byla výpověď pro Maestra. Nejdražší jezdec nemůže jezdit poslední a ještě kritizovat...
![]() |
| Maestro v akci :)) |

smutny to konec velkeho fenomena:)
OdpovědětVymazatsupr clanek a foto
OdpovědětVymazatWELCOME TO SBK MAESTRO #46 :D :D :D
OdpovědětVymazatSBK? To nepůjde. Vždyť jen jeho plat se vyrovná celkovému rozpočtu továrního týmu BMW. A to ještě navíc musí vzít Uccia :D A po jednom závodě by jim stejně řekl,že ta motorka neumí vyhrávat a at to celé předělají :D
OdpovědětVymazatSilny komplex menejcennosti chlapci. You have to get very little dicks!
OdpovědětVymazatJe mi autora líto,že strácí čas s takovejma nesmyslama....možná bys měl jít pracovat,aby Ti to vyhnalo hovadiny z hlavy a bylo za tebou vůbec něco vidět...Jooo hoši,takhle v článku vypadá závist :)))
OdpovědětVymazatklídek žlutky, chápu že to hodně bolí, ale je potřeba se podívat pravdě do očí :D Tento super web nemá chybu :-)
OdpovědětVymazatOndřeji, nech toho, nemá to smysl, motogp přece není tvoje parketa :))
OdpovědětVymazatHehe, chudáci, vy jste tady úplně vyřízení.... :xD
OdpovědětVymazatKrásně napsáno, A ještě víc se mi líbí jak to někdo pořád nepobírá a že prej jsme tady úplně vyřízený. V těch článcích tady je vše 100% pravda, žádné pomluvy, jen fakta.
OdpovědětVymazat