sobota 14. dubna 2012

Rossi čeká na odpověď Ducati :)))

Oni by tomu rozmazlenému, na mistrovanému jezdci chtěli říct vypadni, ale nemůžou, protože továrna si nemůže dovolit poškodit své jméno před fanoušky, musí vystupovat diplomaticky. Případ Rossi-Ducati už nabírá opravdu obludných rozměrů. Profesor ukázal, že bez nejlepší motorky je jen průměrný jezdec MS, ale ještě mu to samotnému nedošlo, takže kope na všechny strany. Vše je špatně, kromě jeho samozřejmě :))
 Není to dávno, co mu Stoner předával motocykl, který byl ve vítězné formě. Sice Stoner vyhrál v posledním roce u Ducati jen tři závody, ale všechny během posledních šesti. Prostě mu trvalo delší čas než obvykle k vyladění motorky. Nicméně platí, Rossimu předával stroj schopný vítězit. To nikdo nemůže popřít, v MS se nic nedává zadarmo a vítězství teprve. 
 A pak nám začala telenovela "Rossi ladí Ducati". Co vše bylo na motorce špatně? Všechno :))) "Rám", předek, zadek, gumy, reakce motoru, výkon motoru, řazení, poloha jezdce, vyvážení a zase rám. A letos znovu rám, gumy, reakce motoru, konstrukce motoru. A u toho se zastavím, protože to je poslední věc, kterou nedostal a asi ani nedostane. Ono lidem u Ducati už zřejmě došlo, že Rossi je za zenitem a jen si vymýšlí a motor s menším sevřením válců určitě nebude. Je to totiž velmi nákladné, Ducati už docházejí dukáty a každému s jen trochou selského rozumu dojde, že to nemůže znamenat žádný zásadní rozdíl. Yamaha vyhrává s "turistickým" řadovým čtyřválcem a Honda vyhrává s V4 72°. Naprosto odlišné motory a oba vyhrávají. Ale náš doktor si našel problém u motoru Ducati s V4 90°. Typ motoru, který ve své dvouválcové superbikové verzi vyhrává odjakživa. Pro zajímavost hlavním rozdílem mezi verzi Zero a současnou tovární verzí je natočení motoru o 30° dozadu. Zase nápad profesora. Pomohlo to něčemu? NE!
 Nepomůže totiž nic. Jedině, že by zpět koupili nejlepšího jezdce. Stonera.
 PS: Prý Ducati má koupit Audi. Rossíci si už myslí, že to bude záchrana. První, co by šetřivý Němci udělali, by byla výpověď pro Maestra. Nejdražší jezdec nemůže jezdit poslední a ještě kritizovat...


Maestro v akci :))

10 komentářů:

  1. smutny to konec velkeho fenomena:)

    OdpovědětVymazat
  2. supr clanek a foto

    OdpovědětVymazat
  3. WELCOME TO SBK MAESTRO #46 :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. SBK? To nepůjde. Vždyť jen jeho plat se vyrovná celkovému rozpočtu továrního týmu BMW. A to ještě navíc musí vzít Uccia :D A po jednom závodě by jim stejně řekl,že ta motorka neumí vyhrávat a at to celé předělají :D

    OdpovědětVymazat
  5. Silny komplex menejcennosti chlapci. You have to get very little dicks!

    OdpovědětVymazat
  6. Je mi autora líto,že strácí čas s takovejma nesmyslama....možná bys měl jít pracovat,aby Ti to vyhnalo hovadiny z hlavy a bylo za tebou vůbec něco vidět...Jooo hoši,takhle v článku vypadá závist :)))

    OdpovědětVymazat
  7. klídek žlutky, chápu že to hodně bolí, ale je potřeba se podívat pravdě do očí :D Tento super web nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ondřeji, nech toho, nemá to smysl, motogp přece není tvoje parketa :))

    OdpovědětVymazat
  9. Hehe, chudáci, vy jste tady úplně vyřízení.... :xD

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně napsáno, A ještě víc se mi líbí jak to někdo pořád nepobírá a že prej jsme tady úplně vyřízený. V těch článcích tady je vše 100% pravda, žádné pomluvy, jen fakta.

    OdpovědětVymazat