úterý 19. července 2011

Laguna seca - druhé kolo

V roce 2008 zde Rossi "slavně" porazil Stonera. Stoner jel s agresivním, špatně ovladatelným screamerem Ducati a Rossi s trochu slabší, ale výborně ovladatelnou cross-fireYamahou. Už tehdy jsem říkal, že kdyby si to prohodili, tak mu Rossi nestíhá. Skoro nikdo mi nevěřil, protože laici si všímají hlavně toho, jak to jede na rovince a to je asi tak všechno..
 Tento víkend se o tom můžeme přesvědčit. Stoner má kvalitní Hondu, která je v současnosti vyrovnaná s Yamahou. Rossi Ducati, která už sice nemá převahu v koňských sílách, ale tohle je taky vina Rossiho, protože si sám vyžádal snížení agresivity motoru, což výkonu nepřidá a o tom, že odmítl screamer, který je určitě výkonnější než motor Hondy, ani nemluvím. Faktem ale je, že Ducati má stále potenciál vyhrávat závody. Vždyť GP11 je vylepšená verze Stonerovi GP10, s kterou na konci loňské sezóny vyhrával. A vybrečenou specialitu GP11.1 už vůbec nekomentuji.
 Chytrolínům teď nezbývá než se modlit za déšť, který je v Laguně veelice zřídka :)))

Ps: možná, že Nicky nám ukáže pravý potenciál GP11(.1)   :))

9 komentářů:

  1. Davi-Jsem laik a taky bych rad vedel jaky je rozdil mezi Scremrem a BIGBENGEM muzes mi to prosim Te vysvetlit..Kdyz uz si tak znaly??Podle toho co pises vypada ze se vyznas...A jeste bych rad vedel jak to rossi ubral ty svi Ducne vykon ??
    Jen se ptam moudresich nic ve zlem.. DIK za odpoved ;)

    OdpovědětVymazat
  2. keby bol hayden v lagune lepsi nez rosi to by bola parada a este vecsia keby ho predbehol v celkovom hodnoteni.

    OdpovědětVymazat
  3. To Davi4: Nejsem Rossista, ani náhodou, to se hodně pleteš. Jestli už fandím nějakému Italovi, tak je to Max Biaggi, ale v podstatě jsou mými oblíbenými jezdci Japonci, neboť se mně líbí jejich kultůra atd. A moc se mně tam líbilo! Ten odkaz na tento blog - mimochodem je velmi vtipný!!!, jsem smazal jako mažu jiné odkazy na jiné české weby, což je také uvedeno na motorkářích jako pravidlo s vložením komentářů. S tím Hulešem jsem to přehlédl, ale nemohu číst všechno, na to opravdu nemám čas. Pokud mně dáš do zpráv na motorkáře odkaz, tak to velmi rád napravím, neboť si Jardy Huleše vážím. Pěkný večer přeje opičák Bosso.

    OdpovědětVymazat
  4. to Bosso: Tak já zase taky nejsem žádný tvrdý Antirossík, i když to tak určitě vypadá. Tento blog jsem vytvořil pro zábavu a abych některým lidem trochu otevřel oči. Že píšu téměř jen o Rossim, je kvůli tomu, že on je nejvíce centrem pozornosti, ale není to můj cíl. S tím Hulešem, už nepamatuji, který to byl článek, ale to už asi nikdo číst nebude... A s mazáním,takhle to chápu, neděláte reklamu konkurencím, to chápu. Jsem rád, že ses zasmál nějakým vtípkům... Přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud máš rád pohádky, tak si dvě přečti:
    1) http://www.abaja.cz/article.asp?nArticleID=895
    2) http://www.abaja.cz/article.asp?nArticleID=898

    Pak ty odkazy zas klidně vymaž.

    OdpovědětVymazat
  6. No jo to je tady odborniiiku plna prdel... A kdyz se clovek zepta technickou otazku pak uz neni odpovedi ze DAVI4..Ty proste jen plaaacas do vetru i kdyz o tem v podstate po ty technicke strance vis s propacenim hovno!!!!Ale DIK za odpoved si mne teda poucil je videt ze se vyznas !!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. to anonymní VR46: odpověď jsi nedostal, protože vím, že jen provokuješ. Rozdíl mezi těmito motory je především v trakci,průběhu výkonu. Proč mám pořád pocit, že jsi přešel z Harryho Pottera na Rossiho a zoufale tady bráníš svého miláčka?

    OdpovědětVymazat
  8. Davi-Nejvetsi a podstatni rozdil je v systemu zapalovani ono toto vlastne je oznaceni zapalovani BIG BANG je system pri kterem na jednou odpalujou dva valce kdyz u screamru jenom jeden a to je ta vyhoda/nevyhoda bigbangu ten krutak tim ze odpali dva valce na jednou ma "dva krat"takovej jak screamer..A k tomu tvymu ubraani vykonu ty ducati ono totiz ne vzdy ma moc lehka klika jenom vyhody napr pri ubraani plynu moc lehka klika rychle "brzdi" motor a rychle to jde z otacek dole a zase naopak rychle to leti nahoru a prubjeh vykonu neni tak plynulej ale to je debata na dlouho...
    P.S: nikoho nebranim a mylis se neprisel sem s pottera!!! Jenom mi pride nanejvis divny urazet nekoho kto toho tolik pro tento sport udelal a tolik toho dosahl ale to holt nektery lidi nevedej uznat ty mezi ne ocovidne patris...
    Tak se tedy mnej a preju tvymu Blogu hodne uspechu minimalne tolik kolik ma podla tebe ten tak neschopnej jezdec ...

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem popisoval vlastnosti motoru a ne jak to funguje. tohle vím, co píšeš. A s tou klikou, to je snad jasné, já jsem třeba zastánce poměrně těžších klik. podle mě to je lepší, pokud teda člověk není špičkový jezdec, což je málokdo.

    OdpovědětVymazat