pondělí 16. května 2011

Stane se z Motogp druhá F1?

 Nejsem zrovna příznivec Simoncelliho. Ale jeho penalizace v Le Mans je podivná. Názory všech jezdců na incident nejsou jednotné ani po shlédnutí v klidu po závodě. Komise se však rozhodla pro penalizaci během pěti minut a zruinovala jeho skvělý výsledek. Sic sice hodně riskoval, ale nepamatuji, kdy byl někdo penalizován za něco podobného. Proč ho nenechali dojet a pak eventuálně dodatečně penalizovali? Ale po pokutování Stonera místo De Punieta se už ani nedivím. Druhá chyba komisařů během jednoho víkendu...
 Dokážu však pochopit, že se to Dorně náramně hodí. Potěšili nejpočetnější část diváků, Rossíky. Rossi se tímto posunul na třetí místo a zoufalci jej mohli po dlouhé době zase vidět na bedně. A těm je jedno, že Rossi jel jen svoje maximum - 5.místo a bedna je nezasloužená. Řvali jako by vyhrál rovnou titul :))) A to určitě zase ožíví "fandovství" a rossimánii, která přináší zisky. 
 A jak si vysvětlit fakt, že Dorna klade Rossimu v jezdecké komisi otázky typu: "Proč je Honda na rovinkách rychlejší?". Proč je to vůbec zajímá, vždy je někdo rychlejší. Ale řeší se to konkurenčním bojem a ne po bolševicku na schůzi. Řešil někdo něco, když Rossi dominoval s Yamahou???!!! Rossi už si nechal odhlasovat přeloženi Phillip Islandu a teď by ještě chtěl převodovku z Hondy (kterou mimochodem komisaři přes nelibost vedení Hondy speciálně kontrolovali, ale nic nelegálního nenašli:) ). Přitom v max. rychlosti je jeho Ducati naprosto rovnocenná. Jo, kde nejsou ruce, tam musí být tlačenka. A tlačí Dorna, protože má strach o zisky.  
foto: motogp,com
 Jde jim totiž jen o prachy. Drahé vstupenky kvůli přemrštěným cenám licencí na pořádání závodů, oficiální web motogp.com, na kterém nejsou bez poplatku ani krátké videa, bonzování videí nahraných na youtube.com, a teď i snaha zpomalit Stonera a Pedrosu zatížením motocyklu. Sport jde stranou. Rozhoduje politika a co největší zisk .


1 komentář: